ykburda :)
Germà MRB primer fòrum .... es pot dissenyar Yunus escrit okudum.Endüstri .. crec que massa d'un coneixement de la indústria değilim.sadece Müh.hakkında amb l'objectiu d'augmentar la qualitat del producte manufacturat, ho sé tot ... una mica Li obre aquesta secció: Què personalitat i caràcter en aquesta professió Dmesela rellevant per a la gent les condicions de treball, el medi ambient, etc .. Com ho està esperant per a mi el capítol és molt pesada en termes de lliçons (fins i tot classes d'anglès bidet görcem:???? (......) salaris complets recomanar la forma d'oportunitats de treball a l'exterior del futur de la professió ? ubicació, etc ... Estic pensant en fer una pregunta molt estratègica ... en realitat la classe de pregunta sewerim.mesela tot bi negoci gràcies augment a vostè i al werimliliğinin empresa està ben posicionada per esdevenir una marca global, etc .. (però no ve en un joc de PC poc poc aventurer de totes maneres: D ) sewerim qüestions relacionades amb la gestió d'aquest tipus estat realment capaç de convèncer molt .. però em va encantar yoktur.ne yazııkki i en el futur ............. en realitat el millor que puc fer la meva feina cada vegada més atenció bnce Mapa MÜH.çünkü mapa, i un talent per a res en contra de la guerra, però El futur de l'enginyeria no és suficient per assignar el nivell de salari i korkutuyor.çünkü atur jo també, per desgràcia, aquest llicenciat en enginyeria per l'Enginyer Industrial ....... De tota manera .... em uzatmıyım tenen més de parlar i tenir un empleat amb aquest treball t'està esperant .... Informació saygılarrrr Dolphin i Suggeriments abi
ik> de la riquesa a la recerca de l'enginyeria industrial clau a la porta que va veure, el que sembla. No s'obre la porta al cel, no importa com de gran)
Enginyeria Industrial no se sap quan es llegeix un valor únic. De fet, molts d'ells no són küçümseyenler substancial. Els que són pessimistes, en els somnis clars en les files d'aquells que van fundar l'escola. Però, què el que és això. El millor d'aquesta professió és que el sector independent. Alguns la indústria tèxtil de l'automòbil alguns béns d'alguns blancs. Maquinària per a la indústria. Aliments, paper, sucre, la informàtica, cada costat té una increïble oportunitat de negoci. El patró de la bona formació va capturar a un enginyer industrial.
Qui és aquest lloc de treball adequat?
ik> Tinc el treball realitzat per les persones que tenen curiositat sobre l'ordre, i millor que imaginar. Professió, carrera completa. Requereix l'investigador. Requereix que el Social. Multifacètic pensament, la gestió d'entendre el que és realment necessari. M'agrada ara és que els que comercien des de la producció fins a la venda. Totes les hores són aquells que pensen que si ens fixem en la imatge més gran amb strareteji i la visió. En resum, al meu entendre, a vostè) Només Superman no busca qualsevol empresa. Ningú es pot guardar en operar enginyer industrial no prenc. Qui pensa de si mateix seria el seu salvador i ja s'està estalviant una gran quantitat d'estudiants que creuen que hi ha una gran quantitat de l'enginyeria industrial. Vent d'entrar en el món del treball universitari complet i llavors es van establir per al mig de l'oceà, no vull que vostè sigui un.
Quines són les condicions de treball?
ik Producció> És la meva feina com a enginyer de producció i la producció són els que comprovar en persona, i fins i tot el va seguir. Planificació de la meva feina tot sol amb els que l'estrès (estrès a la feina no) seria en un escriptori davant de l'ordinador calcula bé. Els usos de les matemàtiques alasını. Aquestes vendes estaria al camp. Els enginyers industrials creuen que un distribuïdor. Contra l'equip, si dius que funcionen les 24 hores en Informàtica (i també facebukta) és potser el país com a consultor per passejar. Si dius que la meva feina és negociar per comprar el telèfon al principi o al que està al costat del venedor. Els costos, si vostè diu el meu comptabilitat de treballs. Un munt de taules assequibles, un munt de toplantılı passeja. Quina altra cosa a fer.
És el capítol pesat? Puc eliminar?
ik> Hi ha dos tipus d'estudiants. Una secció és més pesat que mai. Les dues porcions de la llum. Hi ha també una tercera persona és les parts més difícils que, d'acord amb ells per si sol. Un departament de l'enginyeria industrial es creu que es transmet amb facilitat des de l'exterior. No obstant això, hi ha molts acabadors forçades. La meva teoria és la següent. La gran majoria dels estudiants d'enginyeria industrial, intel · ligent i treballador també. Tant és així que les lliçons tenen la capacitat de passar fàcilment a través de. Si vostè té un buyursun teoria millor de la xerrada.
Veig les lliçons d'Anglès?
ik> No hi ha tal cosa. De fet, la manca de necessitat. Alguns estudiants (ànimes perdudes no nacionals, les idees de la ciència + Una mica en la ment), les universitats tracten d'ensenyar a tots els cursos d'Anglès. En acabar i també hi ha diferències en termes de qualitat. Tot i que un estudiant pot estar a la saga en termes de qualitat vasatsanız. Discutiu això si més no tan bo com l'idioma natiu d'Anglès. De fet, juntament amb l'alemany, francès, xinès, fins i tot öğrenmeni recomano. La qüestió és saber l'idioma. Però, ¿quina part de les matemàtiques d'enginyeria en Anglès millor que el que es pot aprendre. Espero que es llegeixi en una universitat es podia veure l'idioma turc.
El salari de greix?
ik> La vida pot estar segur d'estàndards són alts. No obstant això, aquesta situació és dolenta no vol dir que la situació a altres ocupacions. Estan treballant molt bons salaris. Espero que no et molesta amb ells per aconseguir els mateixos diners. El salari d'un enginyer de la màquina seria prendre una posició diferent. Encara que la possibilitat que el progrés en la carrera ràpida i augments de salaris tenen una oportunitat amb ella.
Com les oportunitats d'ocupació a l'estranger?
ik> Qui et té. Graduat de la universitat a l'estranger la universitat les persones educades en Turquia només als ulls de molts bakılmıyor el que jo sé. Fins que no es pot provar a través del nas. Només professió poc comú, que estan disponibles per anar a l'estranger.
¿Quin és l'estat futur de la professió?
ik> Potser serà ambiciós, però avui dia és una professió té un valor incalculable. Tenen el mateix interès en el futur, fins i tot en aquesta professió no s'obri, sens dubte un dels més educats. Işilanlarında entre 2002-2004 directament al "enginyer industrial", va ser per especificar. Els bancs o institucions financeres que no ho fan ara perquè cap enginyeria. No només són l'enginyeria industrial. El futur serà avui)
Mapa olasam enginyer enginyer industrial?
ik> Què famós pensador Cem Yilmaz, va dir, "tots" en el seu futur que vostè decideix el que és correcte en el moment en què es basa només, però només en la forma de la universitat se'ls dóna preferència. Amb tot, ni mapa ni l'enginyeria, enginyeria industrial, potser no podria fer-te feliç. Enginyeria Industrial en els que vaig veure al doctor anar-se'n. Oficial als militars a morir. Si no hi ha emoció en els anys de l'escola en aquesta professió, i potser no està satisfet, fins i tot després de graduar. Després de llegir que no podia trobar feina és una professió en la vida de les paraules més doloroses, "Desig" es pot dir. Başlayamıyorsun la vida de nou com el joc de PC.
Que feliç que aydınlatabildiysem. Prengui estada en cures
PAVIMENT dofins :)
Karnı aç olanlardan çok,
—
kalbi aç olanlara acırım.
ahah nkdjd
8 juliol 2009 a les 22:12
Els col · legues sobre aquest tema podria estar equivocat, però el meu amic bilgilendirmemelisin.Ben enginyer industrial de debò et dic kalkacak.Neden andüstri d'enginyeria parteixen eliminat per complet després de 2010? Atès que els enginyers industrials a través de la planificació i el treball de organisasyon una precisió molt alta ara per fer alguns programes de PC o Turquia mümkün.Hatta d'algunes grans empreses dels enginyers industrials per treballar com una primera crisi çıkardılar.Artık enginyeria industrial enginyeria industrial en les puntuacions de programari lliure en els anys 90, fins i tot düşüyor.Ya per l'explosió havia fet bé? Cos llavors estava massa perdut a Turquia, l'organització i planificació d'aquests programes és també pc kullanılmıyordu.Ama ara la situació ha canviat 180 graus per a llocs de treball.
Yunus PAVIMENT
9 juliol 2009 a les 22:49
Jo respecto la interpretació. Aquesta professió està dient que ets lliure per eliminar l'univers gülmükte seriós 2010da sóc lliure :) de debò) Només el millor es pot fer en un valor tükenmez.Hatta molt radical de la professió d'Enginyeria Industrial. Planificació, organització i treball juntament amb els programes C + + amb el programa de virus de la ABAP no comptava amb un regals d'empresa propis dir que vaig anar a parlar amb un enginyer industrial que estima la professió i el treball, que el recomano. Digui que el va veure alguna cosa que canvia l'estat de 180 graus és de 180 graus, més de 6 mesos a partir de 2010 torna a esperar que els ingressos podrien considerar obsolets. Gruix Take Care.
vetejat de rock
22 juliol 2009 a les 23:48
M'agradaria acabar mühendisligine prefereixen sentit diferent a ningú, però he de dir-me que estic tan confosa respostes definitives sobre l 'oportunitat de negoci si bide salari sevınırım dolgunmudur? sevınırım veırsenız clares respostes a les meves preguntes
Çakir somni
2 agost 2009 a les 22:29
Quan la gent llegeix ho va dir majoria dels principals ENGINYERIA INDUSTRIAL EMPRESES EM Sakarya QUE SÓN IMPORTANTS, PERÒ LES EMPRESES GRANS BAKTIĞINIZDA GELİŞTİMESİ METU ENGINYERS I GERENTS per desenvolupar l'auto ja veuen que la UIT és famós per ser el graduat de la universitat OFFLINE O MÉS EN LA QUALITAT DE LA UNIVERSITAT DE 1 O OCUPACIÓ D'ESTRÈS A L'AULA UNIVERSITÀRIA EN NORMAL Creus que va portar a les persones que es graduen d'una gran empresa a la feina?
Mar
4 agost 2009 a les 23:12
Estic estudiant enginyeria industrial a la Universitat de Màrmara.
dusnuyordum no m'han esperat per al primer període de la meva educació. tard que no entén completament, però van ser causades per mi. Primer el senyor industrials de Turquia enginyer industrial enginyeria Prof Dr escoltar la inspiració Karayalcın'dan. Filosofia de l'enginyeria industrial d'estil de vida i el pensament, va dir. Estic d'acord, i l'admiro.
Basat en el camp per tenir una àmplia gamma d'aquest capítol com un va optar per no decidir el que vols ser.
Va ser una de les millors decisions que mai s'ha fet. M'agradaria ser i el que són.
Aixecament Yunus Gràcies per compartir la seva informació.
etret wqeqw
14 agost 2009 a les 00:08
Els amics poden ser molt popular a Turquia, però que la professió d'enginyeria industrial al món ni tan sols nomenar només a cursos de mestratge i doctorat en cursos d'enginyeria industrial al programa mevcut.Abd okutuluyor.Avrupa els cursos d'enginyeria industrial a les universitats, mecànic, elèctric, construcció electrònica, etc veriliyor.Dünyada mühendisliklerinin en les lliçons Si bé la situació que segueix sense entendre per què són tan populars değilim.Tamam enginyeria industrial, els enginyers industrials no saben sobre la planificació i organització del treball ho fa bé i es preguntava com la planificació konusu.Örneğin alhora, una empresa de programari, enginyer industrial i els acers d'aliatge es produeixen en un Com es pot planificar a la fàbrica? universitats europees que donen cursos de formació professional abans de nosaltres, llavors és tot el contrari en la planificació de lliçons. . La indústria europea es va a Mersin és que anem a mühendislği tersine.Sözüm classes anuals okutulmalıdır.Ayrıca finals en un nom diferent en tots els cursos d'enginyeria en enginyeria industrial, no crec que hi ha una necessitat.
Angoixa
24 agost 2009 a les 19:24
Hola .. estic estudiant enginyeria industrial a la Universitat d'Istanbul .. mirar a diverses interpretacions, METU, la UIT, Bogazici externa graduats universitaris ytú no tenen l'oportunitat a tots .. això és una completa decepció que estem tractant de pertorbar la moral .. Humans autodidacta un-a-un, sempre que el llenguatge s'ha desenvolupat un bon estat, es pot donar el luxe .. Aquest plantejament, òbviament incòmode amb la guerra .. Per què el futur ...
Atalay text
6 set 2009 a les 21:43
definitivament no recomanaria a ningú .. em vaig graduar en enginyeria industrial 99 millors universitats en especial aquells que vulguin escollir aquesta part fa que l'error de la seva vida .. les zones d'altes puntuacions en les àrees de medicina o odontologia, ja sigui elèctrica o d'enginyeria yönlenmelidir mapa ...
Izmir
2 octubre 2009 a les 21:18
Vaig a grau 11 i no podia decidir quina d'elles per seleccionar la partició. Enginyeria Industrial, però tinc en la meva ment. Quins treballs creus que una persona es va graduar de la Universitat Tècnica d'Istanbul. Què hi ha de sou? És difícil llegir un capítol.
Mustafa karaceliloglu
18 octubre 2009 a les 00:05
però el que vull dir abans de llegir la interpretació de tot el món de l'enginyeria industrial 2 i 2 º grau Permetin-me començar bellirterek llegeixi com les branques de l'enginyeria mecànica ..
Al final de la primera classe de MPSA També vaig trobar una feina i una situació molt bona des de fa bastant geleğe .. no .. que no influirà en les seves decisions en una altra persona amb molt de gust miraré de venir a devorar a una indústria a temps complet està malament .. no dic definitivament, em vaig trobar amb la professió en si, ho dic ara enmig d'TMM et quedes en un bon CV i un bon ambient social en què portarà un millor lloc, encara que invisible, fins i tot en la posició de donar les gràcies és fàcil per a tothom ..
Merv dnmz
21 novembre 2009 a les 15:03
Hola, Enginyeria Industrial, Universitat de Gazi. La seva investigació en enginyeria com a resultat de la bi-Score de la part superficial de 1 ª classe öğrencisiyim.Endüstri pot permetre més l'Ing Agr. okudum.Bu anys de preparació per al'exercici de-seçtim.Geçen d'Enginyeria Industrial. van començar a formar noves idees sobre el nou, sé que arribo tard, però es va involucrar quan la oluşturmakta.İnsan idea d'entendre que la major part de la carretera şeyi.Ben deneyimsizim enginyeria industrial al principi, però vaig a acabar yaygınlaşacağını sayılabilirim i seguir avançant per contra, les persones s'incrementarà la necessitat de bilinçlendikçe düşünüyorum.Endüstri enginyers industrials Eng. Feliç coincidència que jo vaig triar, però em sento molt feliç en el moment en que vaig fer una secció de l'elecció, les característiques i requisits diferents a una opinió mühendislik.Kişilik respondre plenament vigent, per descomptat, és una professió.
Truqui a Adnan Kosar
19 gener 2010 a les 02:31
No compta i cerca en l'oïda ple de nacionalitats yönlenmeyin informació. Jo tenia 4 anys d'Ankara bitireli Medicina I, el centre de salut del poble en un doktorlk Bi fent pistatxo. Què pobles çekiyrm vaig visitar, però bi .. Si vostè sabés com. 30 anys d'edat m'estic 31den dia .. Un amic en el que tens a la vida, ni es casaran ni materialment el comerç era una núvia. L'única cosa que faria en contacte amb la meva mà a la que es diu un examen mal picat. Va estudiar electrònica mühndisliği bitrdi germà any önce.bnden pocs tenen un alt sou, tenir un cocuu (Déu perdoni a) la seva oturabilio aldıgı a casa .. feliç ... què més ot paciència, finalment desapareix vol proporció de la gent .. i jo vam ser allà que va dir que el gas no era anca.bu pacients bakıyrum fins i tot en absència d'especialistes mèdics saymıyorlar meu somni .. que no és just una quota any 12000kişinin 3000uzman deixa botó no entra a decidir per tu mateix .... No amics.
Ugur Erkan Sarikaya
23 gener 2010 a les 21:48
Enginyer Industrial, Isi ulls d'ocell, a altres enginyers que participen en projectes conjunts, la qualitat i la visió es pot desenvolupar, amb una implementació efectiva del pla d'acció, màx. aquells que aspiren a cedir.
Cada branca de l'enginyeria treballen per esbrinar quins productes i serveis en els termes exactes, aquest company de treball endustricilerde.
Seguiu el ritme alt i l'estrès d'un treball de principi a fi, si vostè pensa que potser dayanabilcedginizi. Contra un membre de l'equip de treball i gaudir-ne alabileceginze Si vostè té una creença, Enginyeria Industrial pot triar ...
En lloc de demanar als estudiants o acabats de graduar, web de la universitat adresiniden endsutri que MUH vol anar. Si us plau, professor de correu electrònic dels funcionaris. (Si realment egitmense) s'estan reciclant.
No en va, una empresa d'enginyeria sorgit, i decidir per la lectura d'un escrit ...
Ceren Tugce Sarıcan
1 març 2010 a les 00:54
Bahçesehir primer any de la Universitat aquest any estic estudiant industrial, estudiant de mühendsliği de preparació, 2 Me'n vaig anar a acabar la universitat en la preparació
només recentment va començar a prendre classes.
Mentre s'espera és que va acabar millor de l'arquitectura. Per sort va arribar mühendislği ..
Jo era encara un mal bé que vivim està cada vegada més inestable. Tenia moltes ganes a les professions de l'arquitectura Ole no era el que la indústria tant en les professions es pot dir que he triat les més buscats ...
però es diu sobre l'enginyeria industrial, escrivint i pensant que es dibuixa al davant de les seccions no daldırtmıyo değştirsem vazgeçsem.
Si us plau, ajuda. Què és l'enginyeria industrial, tant la necessitat de pagar no hi havia espai suficient treball, però cap de les meves preocupacions sobre la facilitat bisürü dir que no he llegit res.
kısmınıda a perdre i l'arquitectura, però de bursumun bi passar que vaig a estar content amb la meva vida no vull que la professió està passant per dues vegades, si s serà infeliç ..
Gràcies per endavant
Mehmet
1 abril 2010 a les 17:27
Estic estudiant Enginyeria a la Universitat Tècnica de Yildiz temps Ebdüstri mateixa a la fase final de la jornada completa de treball o la lectura, i en el meu cas en el meu temps en gairebé un çoğuda.
Hi ha alguna cosa de veritat en un tot més o menys d'ells escrit aquí, hi ha alguna cosa yalnızzz mal coneguda. Una vegada que vostè llegeix el que una persona, no importa on tot està tan graduar de que els propis fins, a ell li agradava la idea de reconèixer que ell faria. OSS farà l'elecció d'un o una 2. Una classe üni.li gairebé no tenia cap coneixement en absolut d'una professió i sanırki no posar aquestes aplicacions quan es graduïn si aquests enginyers, si aquests enginyers se'ls anima a graduar-se o si em surt el següent per obtenir aquests de manera que tots els que em diuen alguna cosa que no es vantava en l'enginyeria o qualsevol altra professió, però per descomptat jo certament no garanteixen quan començo ja no tant a estimar la professió. Jo Industrial Eng. Planificació de la producció que estic fent el que estic fent el que vostè diu i ho creguis o té la intenció d'imaginar producte sonuşta està molt content, tot depèn de tu i totes les dades està oberta a que després d'un temps que per a tota realitat a l'empresa. Plans d'enginyeria per a la producció de les següents diria vostè que això fa que yapamazmı per descomptat, però no el que suggereix que reduir el cost de 4 anys a 4 anys del que tracten d'aplicar la mesura correcta d'un makineciyle finalment li va costar el món la diferència entre la planificació de la producció i esdevenir un endüstricinin industrial és la principal raó per la preferència. li diria a una alegria molt més que ser aquí, deixa un comentari, però això és només jo i els meus amics sempre experimentar el que dic i crec que ..
Durada: Durada:
1 maig 2010 a les 17:39
Crec que l'any que ve estic estudiant enginyeria industrial geçsemmi preparació suan del dibuix arquitectònic, l'arquitectura no pot ni tan sols escoltar mp3 cal escassa per treballar com un castor a mi mateix que només les botes d'enginyeria alıştırmışken unıwersıtemde industrial a ser molt atractiu per a mi va ser en realitat ens van donar a ell que sempre pot canviar i el pla de düşündm.özelliklerimin sempre dues vegades en el la manera d'ajust si se suposa que sóc, la meva professió principal de l'enginyeria industrial per resoldre els problemes de la física geliyor.ama que odien a màquina o alguna cosa amb comptagotes, vaig a prendre aquests cursos en les notícies de la indústria pensa he de fer okudum.ne bulunabilirmisiniz un suggeriment?
Yunus PAVIMENT
16 maig 2010 a les 14:39
Hola Asli,
Arquitectura i Enginyeria. Crec que està fet la transició a un carril diferent. Dünyasındasındır Mimarken construcció i el disseny. Indústria de la lectura industrial, fabricació, qualitat, planificació, i un nombre il · limitat de lots termini bilaterals dels diferents sectors li obren. Pros, els contres, els somnis, expectatives, dient: Jo no sé el que faria si jo fos vostè, òbviament. El nostre capítol té els cursos d'enginyeria més bàsics. Per descomptat, veure més enllà del primer any d'universitat, dic lise4. La matemàtica clàssica, física, química, etc. Arquitectura, enginyeria, potser aquest és el mateix en tots. Ocorre en només 2-3 lliçons dient. 3er grau els enginyers de la planificació industrial, etc Exactament. aprèn. Crec que el dibuix complet d'Arquitectes ufkundadırlar: D
Difícil és donar-li una decisió. Enginyeria Industrial canviar el seu món. És un canvi radical en l'arquitectura. Molt bo pensar-hi. Cada home valent a estimar aquesta professió, no morter. Si més no l'amo del negoci en primer lloc, i fins i tot fins 4.sınıfa On, on he d'anar es pot dir. Per descomptat, la situació és similar en arquitectura. Després de graduar de cada dos té molt. Ofertes de treball, ingressos, etc vostè pot demanar. Dir és això. EM amb més feina. Estic segur que aquest tema. EM és sempre un bon arquitecte és un bon trobar feina més fàcilment. He de mirar el que una professió son solitari. Feu que el seu somni de ser un arquitecte i tasarlamaksa. Si no estàs segur que l'EM pot ser un somni :))
Prengui estada en cures
espasa feliç
25 maig 2010 a les 01:59
Hola EM 2 milions de Sakarya Universitat nostra part de la classe öğrecisiyim milions ABI Fenerbahçe no està satisfet amb l'estat no pot mantenir profession're sokanlardan odi mongering desastres No deixeu l'escola .... Aquesta secció de la gent realment llegeix sevrek gidiyo ... moltes vides ja han descartat que aquesta professió llebrers entén que el coneixement, la gent va començar a entendre .... diyorumm una mica més de sentit comú
ram de dolços
1 juliol 2010 a les 21:09
Hola germà de dofins
Vaig anar a fer l'examen, i de l'enginyeria industrial, i crec que m'estic cavant Busene el que m'està esperant a morir ... però molt trist pels seus salaris per obtenir els resultats que he sentit durant tants anys 1500tl He llegit i pensar que seguiré llegint l'onada de edemiyorum.onun Converteix-te en un mestre de matemàtiques que va dir un curs especial a la molt prop Vaig conèixer un munt de gent dir o escriure ... el que ha de fer l'odontologia salari gerekiyor.belki res protegit, però he de pensar massa aviat per pensar en ... si us plau m'ajudi a ser
jaspiat
9 juliol 2010 a les 22:31
öncelkk arkadaşalr MRB tots els finals. Eng. Estic molt TSK retardar algunes persones, i especialment en l'examen Sneek Ing sempre ple, però per a mi em dic que vull directa però sense feina, jo li demanaria a un munt de gent que cardar un important ebru4292@hotmail.com informaran mútuament molt i vull arribar a mi ;)
narlıtepe belçim
13 juliol 2010 a les 19:19
hola bn l'Escola Galatasaray 2 Junta # Norma gruix d'una porció de l'estudiant classe seleccionada.
Vaig fer un munt d'investigació sobre aquest tema sobre l'enginyeria Aliança de la Indústria dels altres el cap cap al cel tenen un so va çıkartıyo batırıyo aquesta professió, però alguns enginyers industrials de la millor manera que es defineixi en els seus comentaris i gràcies per informar-nos d'aquest tema vull preguntar hipoglucèmia ederim.size després d'acabar la part del meu objectiu de guanyar a la Universitat de Galatasaray, de la indústria Creus que vull gs.üniv.endüstride Tenir les universitats tenen una bona o millor que el que? =)
Olli
27 juliol 2010 a les 13:23
preparació o una classe d'estudi de les indústries d'enginyeria són Bogaziçi necessiten l'ajuda d'un amic, un, si us plau, retallar ...
serè
28 juliol 2010 a les 13:04
Hola, jo sóc molt indecisa sobre aquest any i tots ells es va ficar en l'examen. Jo vull, però el meu punt de yetmiyo enginyeria industrial de la Universitat d'Istanbul dues vegades. L'educació Anglès, però també m'agradaria que podria ser la Universitat de Sakarya no serà suficient si vaig a aprendre altres idiomes, i fins i tot més probable que zoraşacak. morir aquí ara per llegir i desenvolupar un programa especial de beques a la universitat no té sentit, un 50% més que anar sakaryaya no ho sé. ¿Si crec que el meu departament és, i després es penedirà per l'enginyer industrial està fent la seva feina en els titulats de sociologia, fins i tot els que tenen. Em sento tan confós que volia fins al moment, però ara em pregunto. i un diàmetre de potser massa aviat per considerar, però per fer el que les parts de l'enginyer industrial pot treballar més. Jo estaria encantat si vostè ajuda.
favorit
29 juliol 2010 a les 23:39
Hola Estic tractant de triar el moment i estic molt confosa ... És l'arquitectura de l'enginyeria informàtica industrial, indecís sobre que escriure, escriure mühendisliğimi no mihendislik per dames bi diuen ... les oportunitats d'ocupació en el futur? Ankara veterans de la indústria d'arquitectura m'ajudi si us plau a algú o alguna cosa de manteniment es ...
Burak
13 agost 2010 a les 14:04
La meva pregunta és .. Si EM es va graduar de les universitats privades a l'estranger com un enginyer als EUA és trobar un lloc de treball .. com pot ?
KOC ERTAN
13 agost 2010 a les 15:59
Hola Eng Industrial. candidat o candidats proposats, i alguns comentaris que he llegit tots els comentaris ark.lar.Burda lluny vaig veure que l'objectivitat.
Jo Girne American University. estudiant d'últim any (si més no per arribar a la cua havia rebolcat) d'aquesta secció, i l'elecció de quina àrea de la meva mà perquè em vaig estremir, però fins que va desenvolupar la següent titiredi 2.sınıftan meu cervell .. així que volia morir també açık.Günümüz ark.mız A Turquia hi ha milions de llicenciats en atur és . I després de la graduació, l'assegurança pot venir abans de l'opció 10larca departament (vendes, logística, qualitat, producció, fabricació, recursos humans, etc, etc ...) Ells consideren només els departaments :)
Rar en la nostra professió, que minimitzen la por a la desocupació, segons ell, mesleklerdendir.Kararınızı verin.haaa a mi mateix preguntant-me què àrea ediyosunuzdur desenvolupadors ... potser m'estic graduant, i aquesta vegada va ser la marea molt baixa, però les decisions per si mateixos són més aviat d'acceptació general en l'especialització de SAP més recent istedim.SAP a mi mateix preguntant-yi Per aprendre més sobre els joves dofins que (enfront dels pioners que ha de deixar a l'oxidació) i manejar el camp de la logística per especialitzar-se en el PP i el mòdul de MM va fer en la decisió de que seria millor per a una EM ...... El que vull explicar breument la situació bunlar.İç kurtardıysam güveysinden bi poc més del que, afortunadament per a mi.: )) Ampliar Ampliar
ozge
22 agost 2010 a les 22:13
slmlar herkese, ben de deu endüstri müh 2 . sınıf öğrencisiyim. burda çoğu end. müh. ni kiminin batırdığından kiminin ise yücelttiğinden söz etmiş. durum aslında kimse farkında olmasa da(ya da kabul etmese de)bütün meslekler için bundan ibaret! nicesi vardır turizm işletmecilik okuyup garsonluktan yöneticiliğe yol alır,bazısı ingilizce bile konuşamaz. öğretmenlik rahattır özel dersi vardır şusu vardır busu vardır derler kimi dedikleri gibi 1 saatiyle parayı kırar kimi 85 alıp atanamaz,herkes doktor olunca hayatı kurtulmuş sanır ama bi kısmı pratisyenlikte kalır,nicesi de vardır ilahiyat okuyup başbakan olur.söylediğim şeyler de yanlış anlaşılmasın lütfen,sadece aklıma gelenler bunlar,hiç kimse şunu unutmasın ki ne okursanız okuyun gelin size 5bin lira veriyorum demiyor kimse haklılar da! durum gayet açık değilse daha ne diyeyim ben ??
absenta
16 setembre 2010 a les 13:16
Hola
Anglès d'aquest any, em vaig instal.lar en enginyeria ambiental d'enginyeria industrial i és en realitat sempre vaig voler llegir. No és que jo vull estudiar enginyeria ambiental. enginyeria a la meta, però la indústria està ara subjecte a que el diàmetre de l'escola per començar. però jo no sé quant és raonable i adequat. Jo podria usar això per fer això o no kurmayayım imaginar en va? Si la meva opinió sobre aquest tema sevinirim.
Aynur EE
14 octubre 2010 a les 17:33
Sóc un enginyer industrial.
Signe d'interrogació en les ments d'aquells que treballen per salaris i dir que;
Jo sé una cosa a dir exactament. Qualsevol informació que vostè sap es veurà que és inútil a la meitat. Per exemple, la llengua en les entrevistes ..
El primer 1 és una empresa de mida mitjana en el salari M'estic posant yılımdayım i 1400.
A més de trobar una feina a la meva ciutat natal per treballar en el que jo esperava per a un sol any.
Adona't que vostè decideixi ..
NOTA: els que pensen que aquestes coses a millorar-se a si mateixos i els diners no es desanima ..
Eng Industrial saakarya.
26 octubre 2010 a les 08:35
Quin és el paper d'enginyer d'indústries?
Permetin-me explicar breument:
1 min al cotxe avui produeix 3,5 TOYOTA
aproximadament 210 segons, és a dir, el primer automòbil.
210 segons i els segons 200, si vostè no ho frega.
Toyota es posa a treballar amb un salari de $ 200 mil milions que,
de fet, va venir personalment per intercanviar japaonyadan toyoyatanın CEO anlınızdan petons: D
És per això que?
Quant deixarà la producció diària de l'empresa IECA hesapkısmını augment dels guanys enfront de la producció del molt que fer els càlculs.
però si dir, aproximadament un 5% d'augment en la producció de preocupar. Toyota produeix 20 milions d'automòbils a l'any gràcies a vostè que és normalment 21.000.000 çıakracak.
calcular el preu de 20 mil galeria tl bi ortlama.
gerçkelşen 1 milió de vehicles gràcies a tu guanyar els diners per a la producció del costat de Toyota a vostè, no el seu sou era molt divertit: D
n
Hussain
7 novembre 2010 a les 21:25
Amics finals estrella per a mi. Eng. Podria donar-nos amb la informació? Gràcies per endavant.
Merv intel · lectuals
8 nov 2010 a les 15:41
Vaig guanyar UNIT ordinària dues vegades de l'enginyeria industrial. Vaig començar darrere de 1-0 per la preparació d'aquest okuyorum.üniden yola.ama ara massa desesperat per millorar com deilimde sizlerinde Bakio, va dir. Com es deu aquesta evolució o el bé que em geliştirebilim? SEC preparació era opcional, i vaig triar. en anglès, però tinc la intenció de venir ii değilim.yardımcı kelly Si vostè té més informació sobre com sevinirim geliştirebilceğim ...
keskinkılınç Nubar
21 novembre 2010 a les 23:41
Hola
Actualment estic hazırlıktayım Eng Civil. Crec que l'arquitectura, d'una banda, Eng Industrial. Crec que l'atenció un treball molt irregular d'una professió, no es coneixen els requisits de gall dindi no es garanteix que el govern o les oportunitats d'ocupació del sector privat per a aquestes ocupacions? els estats de salaris, oportunitats de treball a l'estranger, com? ünv.lerde lectura que és una meravella que recomanen?
dilara
31 gener 2011 a les 22:41
L'Escola Superior d'Anatòlia en la direcció de l'enginyeria öğrencisiym.tercihlerimi meraba.bn 10.snf end.müh.hakkında perquè molta gent escriu comentaris negatius düşünüyorum.ama bulunmuşş.hala indecisos indecisos .. espero haver comès un error .. müh.seçerek
Hakan Sahin
12 maig 2011 a les 06:06
Hola amics. Endüstri mühendisi artık yalın sistemlerin 6sigma ekipleri ile stratejik planlama etkinliklerinde aktif olarak kullanılmaktadır. Bende Sanko holding'in bir fabrikası ( isim vermek istemiyorum ) de çalışan ve web uygulamaları uzmanı ve süreç yöneticisi olarak çalışmaktayım. Kim ne derse desin diğer mühendislerde olmayan bakış açımız, ekip sadakati ve uyumu ile bildiğiniz programlama ( ben masaüstü ve asp, php ve asp.net ile web programlama biliyorum ) yüksek maaşlarla rahatça çalışırsınız. Yan SON SÖYLEYECEĞİM ENDÜSTRİ MÜHENDİSİ + EKSTRA BİLGİSAYAR BİLGİSİ sizi çok iyi yerlere getirecektir. İşe ilk girişte maaş çok yüksek olmayacaktır ama her yerde öyledir sonradan 1 yılı doldurunca 1.5 – 2 katına çıkıyor maaşınız. ben şuan devletten iyi alıyorum.
Saygılar
Alacant sense tractar
15 juny 2011 a les 21:27
Enginyeria Industrial a la Universitat de Galatasaray. Què pensa vostè?
aacan
24 juny 2011 a les 15:30
Galatasaray unvde okuyup fransizca ogrenip inglizceyle birlikte 2 dil bilmek is imkani icin onemlimiidir? Galatsaraya gitmelimiyim yoksa bir sene bekleyp tipami hedeflesem??
gamze sarnıç
Temmuz 16th, 2011 at 20:45
meraba ben bu yıl tercih yapcam daaha sonuçlaar gelmedi ama yıldı tekniğe yeter heralde.çok kararsızım.ben bu bölümden mezun olduğumda şirkette ne gibi görevde bulunabilirim*ne kadar maaş alabilirim(kendimi çok geliştirdiğimi düşünürsek) siz olsanızz tıpı mı endüstri mühendisliğinimi tercih edersizin?sorularıma cevap alabilirsem beni çok memnun etmiş olursunuz..
Kübra
23 juliol 2011 a les 23:44
merhaba
ben bikaç gün sonra tercih yapacak bir üniversiteli adayıyım. endüstri mühendisliğini yazmayı düşünüyorum çıkma ihtimali yüksek ama bana uygun bi meslekmi karar veremiyorum endüstri mühendisleri sosyal olmalıymış benimse pek girişken bi yapım yada yönetme kabiliyetim yoktur acaba bunlar mesleği tercih listemden silmem için yeterli sebeplermi? aslında ne olmak istediğimi bildiğimide söyleyemem.İş imkanı geniş diyorlar geleceğin mesleği diyorlar o yüzden yazmak istiyorum ama yinede aklımdaki acaba yapabilceğim,sevebilceğim bi meslekmi sorusuna bi türlü cevap bulamıyorum. Bu konuda gerçekten bilgili ve tecrübeli olan kişilerden yardım bekliyorum. bu mesleği sevmem için ne gibi özelliklere sahip olmalıyım?
preguntes freqüents
Temmuz 24th, 2011 at 06:16
boğaziçi itü ezik olmuş ya vay anasını anti ingilizce için yitü yazalım bari ilk bine girenler falanın da havası olur her yer tutuyodu ama türkçe eğitm için yaptım derler
adsızzz
Temmuz 27th, 2011 at 19:49
merhaba.ben de endüstri mühendisliğini düşünüyorum aynı zmanda da ankara da okumayı istiyorum şuanda sıralamama uygun olarak gazi endüstri mühendisliği war. ama buraya gidip gitmemekte bazı tereddütlerim war. gazi üniwersitesi hakkındaki söylentiler buradan mezun olduğumda iş bulabilcekmiyim gibi sorular war aklımda. iş benim önüme gelmeyecek hiçbir zaman bunun bilincindeyim.açıkcası çalışkan birisi de olduğumu düşünüyorum. gazi ye gidersem iyi bir öğrenci olmak için daha çok bilgiye sahip olmak içinde elimden geleni yaparım.. ffakat yinede gerek etrafımdaki insanlar olsun gerek burda olduğu gibi bazı sitelerden okuduğum yorumlar olsun beni korkutuyor burayı tercih etmekte.. we bende biraz paranın bu dönemde çok önemli bi yere sahip olduğunu düşünüyorum yüksek standartlı bi yaşama sahip olabilmem için gazi endüstri mühendisliği doğru adresmidir???? şimdiden yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür edeirm
ömer bal
Ağustos 2nd, 2011 at 17:56
sayfadaki tüm yorumları okudum. kesin olarak anlayamadığım tek bir şey var. bir endüstri mühendisi ne gibi sıfatlar sahip olmalı ? Hem kişisel donanım olarak , hemde karakter olarak ?
tugce osmanoglu
Ağustos 19th, 2011 at 15:49
bende andustri muhendisligi bitirdim, ve suan ingilterede master yapiyorum. isimde hazir. sunu soylemek istiyorum. bi sure sonra kapinizda endustri muh. veya makina muh. vs yazmayabilir. kalite direktoru olursunuz, uretim muh. olursunuz vs. ama mak. muh. olmakla end. muh. olmak arasinda okulu bitirdikten sonra ne fark hissettin derseniz, end. muh. daha ozgur, daha genis bir bakis acisi ve daha genis bir yasam alani var. her alandan biraz anliyoruz ve uzman olmadigimizi savunan var ama biz sistemi yonetiriz sistemi ele alabilmek icinde o sistemin her basamagini anlamaniz gerekir. makina parcalari ureten bir yerde mesela sistem verimliliginden sorumluysaniz sadece parcayi nasil uretirizin onune gecmektir and. muh. dolayisiyla benim meslegim bir haz, bir basari benim icin.
ben o resmin butunuyum, bir parcasi diil. mezun oldugum andan itibaren bunu hissediyorum.
universiteye gelince kirikkaleden mezunum. (odtuden diil ;))
sümeyye
Ağustos 19th, 2011 at 22:42
ben anadolu lisesi mezunuyum.osmangazi endüs.mühedslğini kazandım sizce hazırlık okumalımıyım?
tuğçe çalışkan
Ağustos 20th, 2011 at 09:54
sn yunus kaldırım tercih döneminde bana yardmdcı olduğunz için çook tşkkr edrm.ben dokuz eylül üni.endüstri müh. ne yerleştm.kafamın çok karışık olduğu o dönemde bana yol gösterp bilgilendrdiğinz için çooook TEŞEKKÜR EDERİM. Tuğçe ÇALIŞKAN :)
Gökhan Şeker
Ağustos 21st, 2011 at 11:49
merhabalar.. kırkale endüstri müh (i.ö) ve kastamonu polis meslek yüksek okulunu kazandım ama kararsızım.. endüstri müh okuyanlar bana neyi tavsiye ederler ?
OĞUZHAN YENER
Ağustos 22nd, 2011 at 09:03
arkadaş nasıl bir zihniyet endüstri müh. bitecek,biter,bitti vs. der ya. bakmayın bizim sanayi kültürünün zayıflığına. rekabet aldı başını gidiyo bizde ne plan var ne proje,ısmarlama işle iş mi yürür. hem hani o senin övdüğün programlar varya hangi biri insan faktörünü ele alıyo. bırakın bu makine yapar eder işlerini. esas olan makineyi kullanmak değil. doğru,verimli ve amacı doğrultusunda kullanmak. endüstri müh. kültürü,deneyimi,bilgisi olmadan hesap makinesini bakkalda kullanıyo. ama o bakkal,diğeri avm. yakında endüstri müh. çalıştırmayanlar babadan kalma kafalarıyla bu sektörlerde nah söz sahibi olurlar. saygılar.
Tunahan Yıldız
Ağustos 25th, 2011 at 05:34
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Endüstri mühendisliğine yerleştim bende.Almanca ve ingilizcem orta seviyede bunları geliştirip 2 tane daha yabancı dil öğrenmeyi düşünüyorum Çince,japonca,fransızca gibi.Bu bölümü seçtiğim için pişmanlık duyacağımı sanmıyorum bazı arkadaşlar çok karamsar yorumlarda bulunmuşlar gerçi bakarsak bunu yapan insanlar hayatın her alanında ve sektöründe zaten mevcut kafaya takmaya gerek yok birçok alanda çalışabiliyor olmamız benim için en önemli avantajlardan biri ama şöylede bir gerçek varki kriz durumunda ilk yol gösterilicek kişiler oluyoruz malesef umarım bu bölümü saeçen herkez memnun kalır hayatından maaş konusuna gelince bu her meslek için aynı 1000 de alırsın 10.000 de yüzde 70 kişisel yüzde 30 piyasa ve şans .
Hadi Eyvallah ….
eda
Ağustos 26th, 2011 at 18:41
merhaba..
erciyes endüstri müh. bölümünü kazandım bu sene..sağlık alanı gelmeyince kendimi mühendislikler içinde buldum..masa başı işi ve bayana göre çok uygun bir mühendislik olduğu için bu bölümü seçtim..en azından bana böyle söylendi..ingilizce hazırlık okuyacağım..acaba muafiyet sınavını geçersem bana bi zararı olur mu? yani kendimi ingilizce dalında tam geliştirmemiş mi olurum?
iş imkanlarına gelince..söylediklerinize katılıyorum..olduköa geniş bi yelpazesi var..ama bölüm kişinin sosyal olmasını gerektirecek bi meslek anladığım kadarıyla..insan ilişkileri ve ikan kabiliyeti yüksek olması gerekiyor-muş…diyelim ki bu vasıfları taşımıyorum..(ikna kabiliyetim hiç yoktur hatta=)) kendimizi bu konuda üniv. geliştirme şansımız vardır herhalde değil mi..acaba bu özelliklere gerek yok önemli olan bilginiz mi dersiniz??
kendimizi geliştirmek derken?? biraz daha açarmısınız..hangi yönden..dil, çok ders, staj vs..
samimi açıklamalarınız için teşekkür ederim kendi adıma..bölümü net bi şekilde samimi olarak anlattığınızı düşünüyorum..sorularıma da cevap verirseniz çok sevinirim…
teşekkür ederim =)
Abdussamet E.
Eylül 18th, 2011 at 10:12
Öncelikle merhaba.
Yapılan yorumları okudum. Bende seneye sınava gireceğim ve endüstri mühendisliği ilgimi çeken bir meslek. İTÜ den mezun olan ve kendini iyi yetiştirmiş iyi bir ingilizceye sahip bir endüstri mühendisinin işe başladığında alabileceği maaş nedir? Nerelerde çalışma imkanı olabilir ve daha sonra alabileceği maaş ne kadardır? Bir de ” Şimdiki aklım olsaydı 1. sınıftan itibaren ….ları yapardım” dediğiniz, tavsiye ettikleriniz nelerdir?
Teşekkür ederim.
Ebubekir Güngör
Eylül 19th, 2011 at 19:55
Endüstri Müh. 2010 da tamamen kalkacak diyen arkadaşa 2011 den selamlar :)
Moontek
Kasım 14th, 2011 at 00:34
Bir Endüstri mühendisi kesinlikle okumalı bence…
Selam Arkadaşlar,
EM öyle bir mühendislik dalı ki kendini her yere adapte edebilirsin ve yer bulabilirsin ben kendimden bahsetmek isterim biraz.
3 sene evvel Türkiye nin en büyük inşaat firması ile yurt dışına çalışmaya gittim ilk işimde kendimi bir mimarın yanında buldum EM mühendisi olarak ince işlerde çalışmaya başladım bana mekanik katları verdi Makine mühendisliğimize yakınlımızdan dolayı daha sonrasında Planlama mühendisi işden ayıldı ve proje yönetimine girdim Planlamacı olarak hali hazırda planlı bir işti fakat kendimi geliştirmek adına sekreter gibi davranmadım ve cost control öğrendim ( maliyet kontrol ).
Kriz sonucu şantiye kapandı elimde inşaat planlaması, cost control ve mimari işlerin bilgileri (kesinlikle bir mimar kıvamında olamam) bide bekliyen askerlik.
Askere gitmeden önce kazandığım paralar ile kendimi nasıl geliştiririm diye düşündüm param ve zamanım vardı.İngilizce ilk akla gelendi ve Avustralya ya dil eğitimi almaya gittim geldim askerliğimi bitirdim.
Yaklaşık 1 senedir gene avrupa mebşeli bir firmada denetci olarak çalışmaya başladım sene 2010 du.Burda da durmadım Mekanik sistemlere ve yönetmeliklere sardım.extradan inşaat mali kontrol uzmanı olarak çalışıyorum.Şuan genel mekanik sistemleri kontrol edicek kıvama geldim.
Maaşlar tabi ki önemlidir. Eski maaşımı söyleyeceğim 2500 dolardı. şuan yurt dışına çıksam alacağım maaş tahmini ve gideceğin ülkeye bağlı olarak 3500 ila 7000 dolar arasında değişeceğini düşünüyorum. Şuan ki maaşımdan bahsetmiyeceğim.
Memur olmak konusunda bir iki bişey söylemek istiyorum. Memurluk güzel ne uzar ne kısalırsın kendi geliştirmene gerek yok paran garanti en önemlisi vizyonsuz ve misyonsuz bir hiç olursun bence devletin mühendise ihityacı var ama ben memurları mühendis olarak görmüyorum (sözüm meclisten dışarı).
Son olarak mühendisi ezberci olmaz gelişmek ve geliştirmekten geçer evet endüstri mühendisliğinin bir imza yetkisi ya da bir kapsam çerçevesinde bu işi sadece endüstri mühendisi yapar diyecek bir şey yok. Tutuğunu koparmalısın girdiğin işte kendini geliştirmelisin sonuç olarak bir elektrik mühendisi fabrikayı yapar ve gider sen o fabrikanın içine girersin ve gerek üretimini planlar gerek risk yönetimine girer ya da stok kontrol gibi işlerde bulunabilirsin ben faklı bir yol çizdim sende çizebilirsin. Teknik olarak her şeyden anlamak güzeldir öğrenmelisin ekip çalışması önemlidir eğer ekip çalışması içerisinde ben bulunamam diyorsan EM olmamalısın çünkü EM mühendisi tek çalışmaz.
Maaş kaygısı önemlidir. Maaşını ne okulun ne de yaptığın iş belirler sadece sen belirliye bilirsin. Ne olmak istediğini düşün EM önü açık kafanı bir şeye takma inan her kez ilk işe girdiğinde fotokopi çekti en basit işleri yaptı tecrüben ve çalışman ile istediğin yere kendin gelirsin
Okuduysanız valla helal olsun ben bile 2. Kez okumadım : ))))
Hepinize selamlar sevgiler…
Sorularınız için pek bakmadığım mail adresimi verebilirim : ) kerem7979@hotmail.com
galatasaray
Aralık 8th, 2011 at 21:22
metalurji ve malzeme mühendisliği hakkında yorumlarınızı alabilir miyim
Kadir YAVUZ
Ocak 24th, 2012 at 19:16
Merhaba arkadaşlar ;
Sevgili dostum Yunus'a bu siteden dolayı teşekkür ediyorum…
Bilindiği gibi ülkemizde endüstri mühendisliği hakkında kulaktan dolma bilgilere sahip insanların mesleğimiz hakkında olumsuz düşüncelerini paylaştıkları yerler mevcuttur. Bu gibi olumsuz düşünceleri dinleyip de geleceğinize karar vermeyin. 2004 mezunu bir endüstri mühendisi olarak ülkemizde özellikte imalat süreçlerinde yapılmakta olan endüstri mühendisliği uygulamalarını anlatmak istedim.
İlk akla gelen soru ülkemizde endüstri mühendisliği nedir ? Çalışma alanları nelerdir ? Bu soruya cevap olarak, ülkemizde endüstri mühendisliği uygulamaları çok çeşitli sektörlerde uygulanabilmektedir. İmalat sektörü, Hizmet sektörü şeklinde bir ayrıma gidersek ; imalat sektörü içindeki her türlü üretim atölyeleri, orta ölçekli fabrikalar, büyük ölçekli fabrikalar ; hizmet sektörü içindeki bankacılık ve finans uygulamaları, insan kaynakları yönetimi, bilişim sistemleri uygulamaları, … Aklınıza gelen herhangi bir sistemin kurulu olduğu bir düzende meydana gelen aksaklıklarla ilgilenir endüstri mühendisleri. Kısaca sistem verimliliği endüstri mühendisliğinin ilgilendiği bir iştir.
Bir fabrika düşünün. Yaşaması için damarlarında kan dolaşması gereken bir insan misali, o da yaşamak için içinde birden fazla karmaşık sistemlerin iç içe geçmiş ve bu sistemlerin birinin aksaması durumunda yaşamsal fonksiyonlarını kaybetmemek için içerisinde çeşitli denetim mekanizmaları bulundurması gerekir. Bu denetim mekanizmalarının mimarı sistemin bütünüyle ilgilenen endüstri mühendisleridir.
Üretim yapan işletmeler kar amaçlı kurulduğundan aynı sektördeki diğer işletmelerle yarışabilmek için yani yaşamak için tüm proseslerinde sürekli gelişim ve iyileştirme yapmak zorundalardır. Tüm amaçları maliyetlerini minimize ederken, kar seviyesini de en yüksekte tutmaktır. Ülkemizde genellikle bu üretim işletmelerinin üretim atölyelerinde kaos ortamı vardır. Tam da endüstri mühendisliği uygulamaları için biçilmemiş kaftan gibidir bu atölyeler. Bu sebepten endsüstri mühendisliği ülkemizde yeni yeni kendini bulmaktadır. Eminim önümüzdeki yıllarda mesleğimizin önemi tüm iş sektörü tarafından tamamen özümsenecektir.
Anlatmak istediğim mesleğimiz söylendiği gibi ayaklar altına alınması gereken bir meslek değildir, olmamıştır, olmayacaktır da.
Endüstri mühendisliği hakkında sormak istedikleriniz olduğunda en kısa zamanda cevaplarım.
ahmet çalışkan
Şubat 7th, 2012 at 18:41
2010 haziran sakarya üni endüstri mühendisliği mezunuyum.ağustosta direk askere gittim ocakta geldim vede askerden geldikten 20 gün sonra işe başladım(işe torpille girmedim netten buldum).1500 lira ile başladım üretim planlama yapıyorum ve 2012 maaş zammında maaşım 3500 lira oldu.hatta ilk zamlı maaşımı bu gün aldım.
Ends.mühe. düşünen arkadaslara kesinlikle sakarya end.müh. tavsiye ederim.Çatlak seslere bakmayın arkadaslar ben 4 sene üni. okudum hep aynı kıskançlıklar sizde mühendismisinz falan filan onlar mühendis olsun gidip 1250 lira çalışsın biz mühendis olmayalım parayı koyalım:) bu arada 25 yaşındayım ;)
onur cb
Mart 24th, 2012 at 17:39
merhaba. Öncelikle herkesi verdiği bilgiler ve yaptığı yorumlar için teşekkür ediyorum. Bir hafta sonra sınava girecek birisi olarak meslek konusunda kafam aşırı derecede karışıktı açıkçası ama tüm bu yazılanları okuduktan sonra içim rahatladı açıkçası. Endüstri mühendisliği hakkında bilgi aldığım herkes bana başka bir alana yönlenmemi önerdi ama ben onları dinlemek istemedim açıkçası ve bu yazılanları okuyunca iyi bir sey yapmış olduğumu düşünüyorum. Artık tek engel sınav kaldı onu da Allah ın izniyle geçip ilk adımı atmak istiyorum.. Şimdiden sınava girecek tüm arkadaşlara başarılar diliyorum..